Rīga, 2007.gada 10.aprīlī
Va/s “Latvijas Valsts ceļi”
Valdes priekšsēdētājam
Kopija:
CSDD direktoram
Andrim Lukstiņam
Par autoceļu remontu un uzturēšanu
Latvijas Motoklubu Asociācijas vārdā lūdzu dot skaidrojumu un ieteikt iespējamos sadarbības variantus:
Pagājušā sezonā daudzi motobraucēji bija sašutuši par ceļu remonta “metodēm”, kuras reāli apdraud drošību un rada draudus veselībai un pat dzīvībai. Konkrēti – “aizlāpot bedres” uz svaigā asfalta (un visapkārt ap to) tika uzbērtas sīkas šķembas vai grants. Zinātājiem nav jāskaidro, ka sīkie akmentiņi uz cietā asfalta ir “slidenāki” par visslidenāko ledu.Arī pats personīgi izbaudīju šādu situāciju “uz savas ādas” uz Rīgas – Ventspils šosejas, aplī pie Saldus. Iebraucot aplī nekādas ceļa zīmes un vispār nekādas pazīmes neliecināja par ceļa remontu.Toreiz izdevās “savākties”, bet gadus atpakaļ, visticamākais, būtu aizgājis “pa pieskari”…
Sekas neprognozējamas…
Jautājumi:
1)kurš konkrēti atbildētu par sekām un kompensētu zaudējumus, ja notiktu nelaimes gadījums iepriekšaprakstītā situācijā;
2)kas slēdz līgumus par remonta darbu veikšanu, kā arī par ceļu uzturēšanu (līdzīga situācija – grants vai sīki akmentiņi uz asfalta pagriezienos ir vērojama praktiski uz jebkura apļa) un vai ir paredzēti attiecīgi nosacījumi. Motocikli arī maksā ceļa nodokli un grib braukt droši!
3)kas būtu nepieciešams un ko mēs varētu izdarīt, lai šajā sezonā problēma tiktu risināta un līdzīgas situācijas neatkārtotos?
Ar cieņu
Latvijas Motoklubu Asociācijas prezidents
Jānis Gaigals
29442775
gaigals@delfi.lv